My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
21 december 2011
30 December 2011 | 3:16:00 pm | 0 comments

21hb 12 1991 nie lah tarikh lahir aku.. yeayyhh SERONOK sebab aku dah masuk 20tahun (berlagak).. itulah kata-kata seseorang bila aku cakap aku sudah dewasa.. dewasa lah sangatkan ?? biarkan. kawan aku pulak cakap " kau nie azma, org lain dah nak masuk umur 21tahun kau baru nak masuk 20tahun..?? " ... biarlah... jeles lah tu.. sebab dah tua dulu.. kan kan kan ?? haha .. puas hati.. PUAS !! sekaligus melarikan diri dari kawan-kawan jugak la mase nie sebab dorang suka planning yang bukan-bukan.. sesuatu yang buruk akan berlaku dekat aku kalau aku sentiasa ada kat ostel time nie.. ELAKKAN DIRI SEBELUM TERLAMBAT !! betul jangkaan aku.. tepung + telur+ dengan campuran yg bukan-bukan sedang menanti.. sudah aku jangka.. planning nak kenakan fatin tapi aku tersenarai jugak.. kami berdua melarikan diri.. haha.. hebat tak ?? sangat hebat sepanjang hidup aku kat sini tidak pernah terkena serangan mereka.. pandaikan aku mengelakkan diri.. haha.. bila dorang planning aku  melarikan diri ke REDBOX !! bersama-sama dengan fatin yang turut melarikan diri.. haha.. BAHAGIA belum berakhir..
okey bai :p


sakit tekak bile lepas melalak .. coffee time <3




Old things | New things