My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
pantai bagan lalang
30 December 2011 | 4:29:00 pm | 0 comments

SERONOK.. GEMBIRA.. HAPPY.. CERIA.. SUKA..
hambik lah kau semua NURULAZMA.. suka lah kan dapat pegi pantai.. walaupon best lagi pantai TELUK CEMPEDAK kat kuantan.. haha.. ade aku kesah ?? janji pantai.. dah lame tak cari ketenangan kat pantai.. memang seronok. seronok sangat.. seawal 7.30pagi adik angkat aku (hafiz) dah kejutkan aku bangun siap-siap.. small matter je .. sekejap jew dah siap.. mandi tak ?? opkoss lah mandi tapi tak leh mandi lame-lame.. sejuk !! tak gitu.... lambat jugak erk nak sampai pantai bagan lalang.. first time neyh pegi pantai sejak stay kat puchong sampai dah nak blah nie.. sadiss !! nasib lah ade jugak yang nak bawakkan pegi sane.. kebetulan. hehe..
sampai sana aku bukan mandi pon.. yang lelaki jer bukan main beria kat sana mandi manda.. aku tido je kat tepi pantai.. syokkk giler tido.. tak amik port langsung sal dorang nie.. biarkan.. biarkan dorang !! aku tak nak n memang tak nak amik port. aku nak tido & merasai keseronokkan tido kat tepi pantai.. kami-kami lepak kat sana sampai 6 petang.. waahhh.. lamenye, sambil-sambil tu kami-kami buat BBQ ayam.. kesian adik aku mengidam nak makan kerang bakar tapi tak dapat sebab takde kerang.. sedih je muka adik aku..

pic-pic yang sempat kawan-kawan snapsnapsnap :

sempoi



fuyyoohh.. dalamnye.. hati2 yer bang :p

BBQ time

deqman + sape ntah( anak sape tahu)

inilah adik aku yg paling manje kat dunia nie.

opie & iqbal yg sengal.. belajar berenang kat darat ! sigh..




poyo

hoi apis.. sape sebelah kau.. tido je keje die.. hampeh !

berlagak macho 2 orang nie

inilah antara aktiviti-aktiviti dorang yang ceria .. gembira.. ketawe sesame mereka macam orang hilang akal.. termasuklah aku.. aku teringin nak pegi mandi sungai plak..
oke bai :)


Old things | New things