My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
HAPPY NEW YEARS 2012
1 January 2012 | 11:03:00 am | 0 comments

sedar tak sedar dah masuk tahun 2012 sudah kan ? wah.. cepatnyer masa berlalu. banyak kenangan manis semanis gula, pahit sepahit ubat sepanjang tahun lepas kan ?? kalau nak di story kat entri nie memang banyak kenangan pahit aku tahun lepas dari kenangan manis tapi adatlah kan... ? tetap menjadi kenangan jugak dalam hidup kite.. lumrah kehidupan !! ceeewaahhh,, ape yang aku merepek nie.. ? haisshhh... tetybe kendengaran sedih pulakk bile baca balik.. kuang3x... okey okey.. 

ape aktiviti korang malam tahun baru semalam.. seronok tak ?? mesti ramai kan yang tak duk kat rumah. semua keluarr mencari kemeriahan tahun baru.. same gak ngan aku.. hello sane.. hello sini ajak sambut tahun baru tapi semuanya sudah ade haluan masing-masing.. sadisss Monkey Wink Yoyo

korang tinggalkan aku erk .. tape tape.. dah biase dah kena tinggal tinggal nie. nasib baik ade farah kecik.. ade kawan yang prihatin ngajak aku pegy ICT.. waaauuu !! kesabaran membawa faedah yg aku pon tak sangka kan.. alih alih dapat gak join sambut tahun baru..
tumpanglah aku dengan kawan kepada pakwe si farah nie.. "tumpang yer awak.. bawak elok elok.. " haha.. itulah yang aku cakap kat sape entah name budaknye.. aku tak tanye langsung.. aku tumpang je !! sombong kan aku.. dah la orang bagi tumpang.. lepas je balik dari ict kitorang lepak pulak kat kedai makan sambil makan kerang beramai ramai..

mase jalan-jalan kat sane sempat gak laa snap snap gambor ... walaupon ta terang tapi masih boleh dilihat.. 
taraaaa ..........


menunggu group2 lain pokok krismes nie tapi ta jumpe pon.. sesat !

tingkat atas

pemandangan ict shah alam dri atas

dekman wif farah.. aku mane ???? huh !

sudah semakin lengang after countdown

klik.. klik


happy newyears.....

untuk blogger yang ta dapat sambut new year kat luar.. jum tengok video nie.. hehehe
untuk kawan-kawan yang hangout sambut tahun baru.. MEMANG BEST oke..
thats all.. k tata 


Old things | New things