My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
ict dengan kengkawan
27 January 2012 | 12:55:00 am | 0 comments

LOCATION : ICT SHAH ALAM
NAME OF FRIENDS ARE FOLLOWING : KAMIL, EPUL, JAZLI, ADILA & SHIDA dan tak lupe jugak JAYA .. this day is for ours.. untuk meluangkan mase sementara free kan.. actually nie dah lama pergi dalam bulan nie jugak laa cuma lambat post kat entry je..

dari kiri : adila, kamil, epul, jaya & aku :D

dari kanan : adila, aku , kamil, epul & shida
untung lah kawan aku dila dengan shida pergi berpasangan.. aku , kamil ngan jaya jugak single time nie.. haha
tapi ramai cakap aku dengan kamil kapel.. hahahaha.. kelakar weyh !! padahal aku sayang kamil sbgai kawan  je sebab aku suka kawan dengan dye & ta lebih dari kawan walaupon nampak rapat.. aiseh korang nie. aku single boleh mase nie. ( sekarang je dah ade buahaty ) HEHE <3

sangat seronok kawan dengan korang.. love u olls frends =)
hope entry nie jadi kenangan untuk kite oke.. lalalalaa
babai ^_^


Old things | New things