My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
kelas sudah bermula tapi tetibe........
3 January 2012 | 2:35:00 am | 0 comments

Monkey Emoticon hooreyy.. hooreeyy... dah mula kelas.. seronoknyee *padahal dalam haty kenape lah perlu ade kelas*... ape lah malas sangat sangat sangat ke kelas sekarang nie, mentang-mentang lah dah nak habis study.. korang nak tahu tak yang aku nie dah nak habis study bulan FEBRUARY nie tapi macam tade hape-hape perubahan dalam OTAK aku nie.. sifat malas memang suke membiak lama-lama dalam diri aku nie.. bukan selalu tapi memang dah mnjadi kewajipan kot.. suka sangat lah kan membiak kat badan aku. LETIH nak hindar hari-hari..

hari nie dah star kelas. lebih awal berbanding dengan budak sekolah yang memulakan sessi sekolah dorang besok.. tapi kami sebagai student KOLEJ MASA ( malaysian academic skill advancement) terlebih awal start kelas. tak tahu lah pulak ipt lain kan?? tapi seyes aku cakap kat korang ta best langsung masuk kelas. sebab nyer NGANTOK.. *sape suh tydo lambat kan?* padan muke kau.. huhu

hari nie kelas full start jam 9 pagi sampai lah ke petang jam 4 petang. PENAD !! sudahlah WEBDESIGN ade midterm pulak.. haishhh !! terkejot BERUK kgkawan aku nie yang mane ta prepare utk study .. aku plak hape pon ta bace tapi alhamdulillah soalan ta susah.. soalan buat coding je pon & korang pon mesti pandaikan buat coding HTML, kan selalu guna blog mustahil ta tahu, betul tak? :)

OPERATING SYSTEM punyer subjek pon ade TEST.. aaarrrrgghh TIDAKKK !!! NOOOOOOO!!! " Jauhkan aku dari test nie.. aku ta ready langsung kalau test OS nie.. seyes ta tau na jawab hape kalo ade test nie.. tapi sempat lah jugak nengok-nengok.. tilik tilik nasib kot dapat masuk ke kalo bace sikit sikit.. hehe :p
aku nie memang blur lah orangnyee.. tapi kekadang je.. ta selalu macam korang.. tuuutttt-----> jangan marah erk.. gurau je pon Monkey Winks

pose dulu lpas tuh sambung bace bucu balik ok :)

study ker ?

sharing is caring tapi aku..... ?

yang 2 orang nie lakonan semate-mate sebab jeles ngan kitorang..
haha :D
nampak ta gambar-gambar kat atas tu.. rajin kan kami-kami nie.. ? haha.. ape pendapat korang bile tengok kitorang study macam nie? rajin tak ... ?? korang ade.. tade kan.. kan.. haha !!
k lah.. tu je nak update.. k bye Monkey Icon


Old things | New things