My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
LEPAKKING WITH...
4 January 2012 | 11:52:00 am | 0 comments

Monkey Winkshuit ... heit .. hoitt .. herk herk herk...... sengal nye kau nie NURULAZMA .. sengal ker ? sajee je pon .. boring lah.. because of that lah aku nie tetibe rajin nak mengupdate blog kesayangan aku nie yang tak seberape cantik nie. hurmm but hope korang sudi ler melawat blog aku nih.. ape yang korang buat erk hari nie.. sekolah ker ? kolej or korang ade kelas kat kampus ker ? kerja ke ? but untunglah yang kerja kan ? masyyyuukk.. boleh ler belanja aku makan MCD. demand sikit nieyh. bhahaha .....Monkey Icons ( giler gelak sengsorang pepagy nie)

hari nie aku bangun awal tapi tade lah awal sangat kot. semalam planning na pegi amik si Rafiq & bwak Rafiq jalan2 tapi kawan kawanku malas keluar lah pulak.. tape lah. nak buat mcmne kan ? maybe dorang nak rehat-rehat kat ostel jer kot. tapi jenis aku ta boleh berkurung lame-lame nanty rimas.
ta tau nak buat ape sambil sambil tuh berFACEBOOK dgn berSMS .. tolak tambah darab bahagi aku pun keluar dengan kawan sorang nie .. pegi lepak lepak je pon !! mule mule pegi IOI MALL jumpe member jap lepas tuh pegi mane entah aku pon ta pasti but yang aku tahu kawasan taman.

best jugak taman nie. tenang kepala hotak aku nie.. tengok awan .. pemandangan pon cantik jer.. aku suke kalau selalu dapat lepak macam nie sebab kawasannye tenang je.... happy sesangat. thanks untuk kamil because bawak aku datang sini :)

lepas tu adik angkat aku ( macademia macaroon) datang dengan pakwe die ( shah johnson ) .. nme yg dalam kurungan tu bukan name sebenar just name kat FACEBOOK, aku ta tahu name dorang nie ok. by the way shah nie kawan kepada kamil & adik angkat aku adik kamil jugew. so..........? aku dengan kamil tinggalkan dorang berdua kat tepi padang. aku ngan kamil lepakking dekat tasik lak.. saje nak bagi privacy kat dorang.
tade plak gambar dorang berdua. aku ta snap plak.. gambar aku dengan kamil jer ade ^_^

this picture edit by me :

kamil gemoX a.k.a gemduX

poyopo macho lah pulakk :)

ta jatuh plak.. mane lah tahu kot2 ta leh imbang badan yg  comey tuh kan  gemox  ?

alololo.. cweet tak kami berdua.. haha. jgn jeles !
aku ulangi yer picture adik aku & pakwe (shah) ta dapat di update here sebab memang tade. nextime aku post kat sini picture kami-kami berdua @ berempat @ ramai ramai lepak sementara aku masih mampu nie kan ? hehe.. buat kenangan sepanjang hayat kecuali blog nie dimansuhkan ? hope kekal selamenye kat blog aku nie.. (mengharap) best + seronok sangat !!

untuk kau kamil

 mencoret kenangan hanye disini & dihaty untuk dikenang sehingga hayat dikandung badan Monkey Icon.
oke bai ^_^



Old things | New things