My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
melancong ke new zealand
23 January 2012 | 5:59:00 am | 0 comments
olaaa... salam buad semua warga blogger yang rajin blogwalking.. hehe :D
actually aku malas nak update blog sebab memang PEMALAS lah kan? nak buad cemane tapi ade yang tanye aku bila nak update... so aku update lah nie untuk korang. kalau korang suka membaca blog-blog nie boleh ler bace entri kat sini.. hehehehe

hari tu aku lepak dengan adik aku yang terCOMEL ( mesti kalau adik aku baca dia makin sayang kat aku ) dekat NEW ZEWLAND... kejap je kami stay sane.. just nak tengok lembu tenusu.. hahaha..
mesti korang cakap aku tipu kan.? sukehaty korang je kan.... jum tengok budak kechik nie posing-posing masa kat sana .. suka dia aku upload picture nie.. hahaha




picture aku memang tade lah sebab tade orang yang sudi nak hamek picture aku.. sadis giler.. haha ! sikit-sikit nak sedih kan? buad malu je kan ? ada lagi picture tapi ta leyh tunjuk banyak-banyak nanti ada yang berkenan pulak dengan si kecik nie. hahaa

sekejap je aku pergi new zewland. balik hari je pon...
tapi memang seronok sebab dapat hidu bau-bau lembu.. HARUM macam korang.. lalalala... just kidding keyh !! jangan bang-bang aku pulak.. hahaha..

nanti nak datang lagi lah kat sini.. dekat je dengan MALAYSIA. korang pon boleh datang. nanti aku bawak tapi pastikan korang ade pasport lah okey. nanti susah lak kalau kene tahan. haha
oke oke... nie je entri sebab dah tade idea lagi dah nak menaip..
oke babai... jaga diri hiasi peribadi..


Old things | New things