My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
continue lagi- SAHABAT
26 February 2012 | 6:11:00 pm | 0 comments


continue back dengan kawan aku yang nama KHARUNNISSA NASIR nie... budak nie kecik je orangnye tapi kecik lagi aku. haha, aku tak tahu la kitorang nie ikut mak atau ayah. hee :D

tentang NISSA

  • happy gudlucky
  • dia punye special boyfriend dari bangsa India .. hai Tanesh Rao ( hensem tau )
  • budak nie suka makan pedas ( tak tahan aku kalau makan masakan pedas dia )
  • antara budak pandai dalam kelas selain aku. haha ( perasan nak mampus )
  • anak pak nasir nie menetap dekat Banting, Selangor
  • no fon dia 014******* ( tiada dalam talian ) pakai DIGI
  • pandai masak gak
sape-sape yang nak berkenalan dengan nisa bole hubungi sayaa di talian 999. mekaseh !!
oke nissa, jangan marah aku tulis-2 pasal kau nie yer.. chill ~

..........***.........


hai nama saya JUON ( bukan nama sebenar ).. name sebenar MOHD FADZLI ( sorry ON kalau salah eja )
tapi kalau dalam kelas ON ada yang panggil dengan nama abang OD kan? betul tak ON .. hehe

coretan tentang JUON aka PALY nie

  • sweet gila si Juon nie ... ( kalau tak cayer meh kenal-2 dengan on )
  • Juon nie memang best sebab funny gilaa ( suka kawan dengan kau On )
  • pandai buat orang gelak dengan mimik muka dia ( control senyum ) haha
  • ada band dengan kawan-2 lain ( Juon main gitar bass )
  • Juon tak boleh makan pedas ( gastrik lettew )
  • Juon nie budak Banting jugak sama dengan Nor & Nissa
  • student DHM ( hospitality )
  • kebetulan aku taip pasal kau nie , hari lahir kau lah.. HAPPY BIRTHDAY ON ( 27HB FEB 1991 )
ON .. sorry okey kalau ada salah taip ke.. ? hehehe ... function lepak dengan kau nie, nak gelak je aku. haha
sape jadi makwe kau memang best, happening jee :)

...........***...........


nie pulak abang Besar ... hehe, nama dia ZAKI AMANI but orang panggil dia ZACK .. prince of chaos ( ape tu zack ? ) ....

tentang abg zack kita nie ...

  • senior batch 1 dekat kolej aku ( kolej masa )
  •   zack nie stay kat Damansara KL
  • motor dia smart gila beb ( double R ).. function betul, warna hijau plak tu
  • suka dekat HANTU .. tapi HANTU tak suka kat dia. haha
  • hobi dia nie cari hantu.. bukan main lagi.
  • suka memancing jugak
  • karoke pon dia nak jugak ( sore dia memang best )
  • single lagi nie ( ada bini tapi bini dia kaler hijau )
  • raja lawak ... hahahahaha
oke tak zack. oke tak oke aku dah meluangkan masa untuk story pasal kau then kawan-kawan kita yang lain.. maaf kalau ada silap taip atau pape je laa.. oke :)
semoga hubungan sahabat merangkap kekeluargaan dalam family kita nie berkekalan...  amin

SEKIAN

............***...........




Old things | New things