My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
continue tentang SAHABAT
23 February 2012 | 3:29:00 pm | 0 comments

nie pulak MARDHIA BINTI IBRAHIM .... sempoi tak ?


tentang member aku yang nie ..

  • aku panggil dia mar ( kawan-2 pon same gak )
  • budak pandai ... ( pandai dari aku dengan yang lain )
  • cepat marah kau nie ( kalau salah maaf ) tapi hati lembut
  • HOT masa zaman awal sem.. hehe ( same gak dengan farah ), hot student ..
  • mar nie pon kalau nyanyi suara memang best tambah-2 kau nie kalau nyanyi suka sangat lagu omputeh.. kemain lagi suara kau.. HOT !
  • minat taylor swift.. semua lagu dia kau tahu.. kalau study kemain lagi liat nak hafal.. haha.. ( same ngan aku )
  • kalau hangout shopping bagi kat kau.. kitorang yang follow tengok je dengan hati yang lara ( sebab time ko shopping je mesti duit aku habis ) sadisss...
hahaha.. kalau lepak dengan kau macam lepak dengan artis. taylor swift ! haha.. masa dulu laa.. sebab sekarang kau dah bertudung ( alhamdulillah ).. bagus kau nie.. jangan sedih-2 lagi pasal mamat tuuuuuuttt.. buat relaks je macam aku.. :)) love you friends. jangan marah tau ape yang aku taip, aku nie jujur orang nye..

...........***............

nie dia.. macam abang-2 sikit dalam family kami sebab dia nampak lagi matured ! his name ROHAIZAT atau orang panggil iejart..


kau ibarat maca abang aku yang banyak jaga aku dari pape masalah.. same macam sas.. :))
terima kasih ...

  • kau pun same macam sas sanggup buat ape je asalkan tade orang yang kacau family kite ..
  • sanggup susahkan diri kau sebab nak temankan aku ( family yang lain pun same , sebab sanggup temankan aku )
  • kau tabah hadapi dugaan hidup walaupun banyak yang kau tempuhi sorang-2 ( sekarang family kite dah ade kan ), jangan sorok-2 masalah kau lagi yer ..
  • best lepak dengan kau ..
  • banyak kata-2 semangat dari kau ( thanks sangat-2 )
walaupun kau bukan abang kandung then umo kiter berbeza dengan bulan but kau still sayang aku dengan family kita yang lain macam adik-2 kau sendiri.. thanks iejart.. hope relation family kite kekal sampai bila-2...
:)

...........***............

 her name is SUZILAWATI ... we all just call her suzie or jujex ....


si tinggi nie memang tinggi :)

tentang si model nie .........

  • kawan aku.. sekampung dengan aku at KUANTAN..
  • seorang yang tak banyak cakap
  • suka buat hal sendiri je.. lantak la orang lain
  • bakal ejen takaful jugak macam farah
  • single oke ( macam aku ) hehehe
  • asal JB, baru pindah kuantan
  • lembut hati..
  • anak tunggal perempuan, ada sorang abang & sorang adik lelaki
  • keras hati kalau pasal kapel-2 nie.. kate jujex " single is better " :)
nanti nak balik kuantan balik je dengan aku, nanti nak jadi housemate kau bila dah habis kolej, kan nak menetap kat KL @ selangor kan ? aku nak join kau .hehehe
love friends.. 

......... ***.........
 yang nie aku amik pic yang dua-2 orang nie.. yang belah kiri AKMAL then yang kanan pulak NASRUL ( ayoi ) ... 

 
hensem tak dorang berdua nie ... haha.. dua-2 nie single okey ! nak nombor phone mintak sendiri oke..
mereka berdua nie sama batch dengan aku but akmal DIT ( same dengan aku ) tapi ayoi tak sama, dia DHM department.. hehe

tentang AKMAL 

  • senyap budak nie, tapi senyap-2 pon ada function dia gak
  • susah betul datang kelas tapi STUDENT TERBAIK
  • tak suka menulis tapi pakar dalam kemahiran
  • minat dalam elektrik, tak suka teori
  • everything pasal laptop atau networking dia tahu ( belajar sendiri je pun )
  • bila bercakap lembut je.. ( boleh buat calon nie ) hehehe........
  • simple je dia nie .... bukan kaki lepak.
  • suka duk hostel je si akmal nie.. kan akmal ??
tentang AYOI

  • first day aku kenal dia series skema giler dengan cermin mata die... hehehe
  • muka dia manis sangat..
  • hobby dia nie gaming sampai lupakan awek ( mase dia ade awek la )
  • DOTA je keje dia, aku pun tak faham
  • bila lepak dengan kau je mesti kau makan nasi bujang. hahaha ( selera kemain lagi kau makan )
  • dia nie tak suka dengar pompuan menangis ( masa aku nangis dia cakap kat aku macam " jangan nanges, aku tak suke perempuan nanges ).. hahaha
  • nampaknye si ayoi nie bukan kaki bola kut, asyik kat hostel dengan game .. kaki game !! 
  • penyegan dengan perempuan ( dengan aku tak pulak ) *pelik
mal dengan ayoi jangan marah jugak okeng ! korang pun sahabt-2 aku yang terbaik pernah aku kenal. macam dorang-2 jugak.. :))

..........***..........

nie name dia BELLA ... ramai orang sayang kat budak nie.. kitorang kenal dalam berapa saat je dah boleh rapat sampai sekarang.. she is my little sister.. from batch 12 :)


adik aku nie memang ramai orang sayang die.. hemmo-hemmo !! kuar dengan ehem-2 erk tadi.. akak tahu sape? hahaha ..... lewat yer balik, nak kena nie.. nasib baik si tuuuttt hantar kau dengan selamat. jauh yer makan sampai kat gerbang..

tentang adik aku yang manja ~

  • seorang yang manja
  • kuat cemburu tapi bukan cemburu dekat pakwe tapi dekat aku kalau aku ade adik angkat lain.. haha, kelakar !
  • penyayang sangat budak nie..
  • adik nasihat kakak.. ( mase tu aku krisis ) hahaha
  • tak kedekut ( ingat time dia masak-2 untuk aku .. sedap masakkan adik :)
  • selalu ada dengan akak bila-2 masa kan * sayang adik sangat-2
  • garang tapi sweet....
  • pantang di cabar.. jangan la korang nak maki-2 dia ke, habisla korang nanti..( kalau aku tak nasihat mesti dah lama dia buat perangai garang dia )
selalu lepak hostel akak tau, nextweek kita balik melaka okey .. nanti adik drive bawak akak jalan-2 melaka walaupun dah banyak kali pegi tapi still tak ingat jalan. hehe <3, tak payah nak merajuk sangat kalau akak keluar dengan adik batch 13, tamao jeles-2.. nanti akak pening kepala ! botak karang susah.. sape nak jawab :p

...........***..........

hai... name saye MAZAMIR @ hot dengan panggilan zamir :))


  • zamir nie dah berpunye.. taken by ika..
  • seorang yang pemurah then baik...
  • suka and banyak bagi nasihat dekat aku.. macam-2 nasihat laa dia kasi dekat aku..
  • gastrik jugak zamir, sama lah kita ( sas & ijat pon same )
  • hai liverpool ... jum lawan dengan MU nak tak? hahaha
  • drummer dalam group dorang..
  • suka bawak beg dia yang berat kalah batu kemane-2 sahaje ( ada lappy, buku solat, buku masak-2, kayu stick drum urh )
  • anak lelaki tunggal and ade sorang adik perempuan ( 2beradik je )
  • suka sangat dengan kucing :)
  • suka dengan pedang.. macam-2 zamir nie..
planning nak pergi umah zamir, stay sana tapi macam tak jadi je.. kalau tak boleh masak-2 dengan ibu..
maybe nextweek kot kalau dapat pergi... hehe.. hai zamir, jangan marah yer sy tulis pasal awak.. hope ika pon tak marah.. awak sahabat saya :))

..............***...............

nie dia AZREENA & NORHAFIZAH... dorang nie housemates.. aku selalu lepak umah dorang nie..



yang kiri orang panggil dia INA then yang kanan pulak si BOBOT ... spongeBOBOT. hahaha, aku tak jumpe gambar ina seorang so aku amik je la pic nie.. berdua lebih baik ! kan ?

tentang INA

  • ashiya mizuki nama dalam facebook dia ....
  • kalau dia menangis ke, gelak ke, senyum ke, muka macam ape pun keadaan muka dia macam blushing,,, merah jee... hahahaha. aku tak tahu la kenape.
  • budak umah dia panggil dia Tongga kalau tak silap.. yeke, aku rasa Tongga atau Sifu ? aku lupa pulak.. hehe
  • kalau kau gelak + ketawa = gunung nak runtuh sebab suara kau kuat giler.. boleh bergegar semua bumi yang ada nie ( 1 je bumi ).. hehehe
  • kau single kan ? ( sape berkenan amik laa )
  • special date tau dia nie lahir ( 1hb 1 1991 ) tahun baru then kau cepat sangat tua dari aku yang muda belia nie ..
  • dalam kelas kau la ratu gelak.. koir pun boleh jalan nie...
  • ada yang panggil kau agnes monica celup. hahaha
stop pasal kau....

tentang BOBOT pulak....

  • series kau memang pelik orangnye..
  • kepelikkan yang ade kat kau laa buat member-2 happy dengan kau.. 
  • ejen takaful ( boleh jumpe bobot sape-2 yang berminat )
  • facebook hati ku cing yang digunakan.....
  • peramah and lemah lembut
  • loading banyak bagi kat dia nie.. hehehehe
oke.. dah story pasal bobot... hehehe, korang pon jangan marah yer !! kite kan dah nak habis study :))
love both of you :)

.................***..................

aku kalau boleh nak story pasal semua kawan-2 aku , nextime aku sambung story lagi okey....
ramai lagi yang aku tak update macam NISSA, FATIN aka ART, JUON,ZACK,KAMIL,ROSSY,APIZ & sape-2 yang aku tak sebut laa... nanti bila dah free aku update lagi.. aku tetap ingat kat korang, jangan sedih-2......

mana-2 yang aku update korang punye picture or everything pasal korang jangan amik hati oke.. jangan terasa sebab aku memang nak buat pengakuan jujur. hehee .. aku buat entri pasal korang sebab aku nak korang tahu yang korang akan selalu jadi sahabat-2 aku smpai bila-2...


Old things | New things