My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
tentang SAHABAT
23 February 2012 | 1:58:00 pm | 0 comments

dimulakan dengan NORADILA BT MAT YATIM

  •  lembut orangnye ( kadang-2 keras gak )
  • baik & prihatin ( memang pon )
  • ketua rumah yang menakutkan ( takut aku dengan kau )..haha
  • taken by jazli
  • paling tak suke ostel kotor ( aku pun ) hehehe
  • roomate dengan NOR.
  • suke bace novel & menyanyi ( best suara dila )
  • pandai masak ( selalu masak untuk aku dengan NOR ) hehe... aku nie pemalas.
  • budak nie belajar dalam bidang secretary ( DES ) , batch 5 group 1. same group dengan aku. kui3x
  • impian dia nie banyak, antaranye suka menulis novel..
ADILA.. sorry tau kalau ape yang aku cakap tu menyinggung perasaan kau ye.. best friends <3

........... ***...........

nie pulak aku anggap mmacam adik. name dia SAS ( aku tak boleh bagitahu name betol dia, dia tak suka )


 hai SAS.. sorry tau hamik picture ko tanpa pengetahuan ko.. nak marah aku marah la. aku bersedia kena marah tapi pujuk aku balik tau kalau aku nanges :))

tentang kau yang aku tahu sejak kite berSAHABAT
  • kau seorang yang baik
  • perangai gila-2 ( function kawan dengan kau nie ) hehe
  • pandai buat aku dengan kawan-2 yang lain happy
  • kau sorang yang memahami ( kau je tahu ape-2 je psl aku ) *terharu beb dengan kau
  • banyak bagi nasihat dekat aku ( sunyi kau tade ) & kawan-2 yang lain
  • kau minat dalam music ( avenged 7fold, the american then sewaktu dengannye)
  • sanggup buat ape je yang penting kawan-2 kau happy ( aku takkan luper nie )
  • sanggup berhujan basah dengan aku masa aku tengah ade masalah
  • kau memang the best
  • lastly, kau .. kau... JAHAT.. sebab tinggal aku dengan yang lain dekat Puchong ;(
aku dengan yang lain rindu giler kat kau SAS. hope aour relationship as a family tak terputus oke..
love you my beloved friend ( jangan jeles oke, just BFF )

..........***...........

nie pulak NOR ... housemate aku ... 


perempuan nie kalau korang tengok macam sape korang agak-2 ?? aku tengok muka dia macam muka mak dia laa.. hehehe .. ayu je .. jum terjah pasal minah banting nie ..

kau punyer profile kan macam-2 yang buat aku nak taip nie .. jeng-3 !!
  • kau nie manja tapi mengade ( opppsss .... maaf tak sengaje )..haha
  • roomate dengan adila ( bakal jadi roomate aku ) hehehehe
  • seorang yang " ape-2 pon boleh " .. hehe, jangan marah tau.
  • kawan-2 yang kenal & terapat akan panggil dia name "mumy" ..sweet tak ?
  • taken by shafiq lee min ho
  • budak DHM group 2 , tak sama dengan aku ( same group dengan JUON )
  • family mumy memang baik sangat
  • memahami jugak dia nie ( kalau aku citer masalah, mumy suka buat lawak then bagi idea merepek-2, tak suka betol aku ) hahaha
  • series suara kau memang tak sedap tapi unik :))
  • 2tahun lebih hidup dengan nor nie tak banyak cakap, suka buat hal sendiri kalau tade gang ( kalau dila balik kg )
  • suka bace komik ( lawak kampus ) dari bace novel, lain sungguh dengan dila..
habis sudah pasal dia ..... TAMAT ( jangan serang aku tau mumy lau ko bace nie )

.........***........

nie pulak pasal MUINK ( mohd aminuddin ) yang aku kenal sejak zaman PLKN lagi.. sampai lah sekarang .


aku paling geram dengan budak nie sebab .........

  • mulut dia mak aihhh... memang celupar mulut kawan aku yang sorang nie.. ( sorry muink kalau ko terasa ) huhu
  • budak HOT kat kolej MASA ( kolej STAMFORD sebenarnye )
  • baik tapi dia baik dengan orang yang baik dengan dia je, kalau korang jahat dengan dia maka jahat la dia dengan korang ( sape-2 pon macam tu )
  • facebook dia nak HOT je.. hahaha * kenyataan *
  • minat photoshoot .. ade je dia punye event dengan kawan-2 kalau bab bergambar
  • budak DIT group 1 same dengan aku.. *huhu
  • kau suka sangat dengan ADELE, bagi kau dia lah awek kau ( perasan giler kau nie )
  • suke bergosip ( entah ape gosip aku tak tahu laa )
malas aku cakap banyak pasal kau, nanti kau emosional pulak .. nanti kau tak puas hati pulak dengan aku but kau memang baik, function kawan dengan kau nie MSD.. sorry yer muink kalau terasa ... HAHA =.=

.........***..........

nie pulak NORFARAHANIE... org panggil die farah je ...


dia nie seorang ejen ETIQA TAKAFUL, so sape-2 yang sayangkan masa depan korang then nak melindungi diri @ family korang sila lah jumpa Farah nie.. boleh bertakaful dengan dia :))
oke tak farah aku promote nie farah.. haha

tentang kau yang aku kenal ..
  • kau nie pantang di cabar :)
  • taken by dekman <3 sweet kapel
  • seorang yang gila-2
  • pantang kalau ada yang sakitkan hati kau, mesti kau balas balik ( tengok keadaan jugak la )
  • manis punya mulut ( tengokla customer dia, kemain ramai lagi ) hehe
  • busy kau kalah PM Malaysia ( PM pun ade rehat-2 )
  • sweet person & tak kedekut ( nanti belanje aku KFC tau.. kalau rasa KFC tu murah sangat, kite g makan dekat Hotel.. ) cun*
  • peramah tahap hyper
  • muka macam sombong ( sebelum kenal )
  • kalau bab bisnes bagi kat kau ( nanti aku nak join walaupon aku dah kaya sangat-2, aku nak buat bisnes gak ) hahahaha ...
  • suara kau memang best, macam siti nurhaliza pon ade gak.. lupe nak rakam time nyanyi sesame.. hehe
oke farah, jangan marah tau .. aku tahu kau nie pantang orang bercakap pasal kau yang bukan-2 but kau memang the best ,sayang kau..

..........***.........

nie pulak  HERRY atau org panggil dia BEDU. hahahaha.. kelakar lah nix kau nie BEDU.. choopsss ! tamao marah-marah okey ..


nie mamat sangat mengong la aku nak bagitahu korang. suka buli aku .. huh ! memang tak baik budak nie tapi banyak function dia nie ... kuang3x

kau punyer kesah ..... walaupun kau tak kesah aku nak taip gak.. hehe

  • suka sangat pasal MISTERI DUA ALAM ( hantu maksud aku )
  • suka usik orang tak kira la sape-2
  • sempoi punyer orang ( dengan awek die aku tak tahu la dia sempoi ke tak )
  • sudah ada makwe so korang ( gugurls ) jangan kacau dia oke
  • bawak motor macam pelesit ( seram aku kalau bonceng dia nie ).. silap-2 boleh jadi hantu bonceng
  • hobi dia nie lepak-2 ( sama dengan aku )
  • aku rase dia nie tak minat bola jee.. ( betul ke bedu ?)
  • sanggup terjah nak cari hantu dengan gang-2 dia..
  • setia dekat awek dia ( alhamdulillah ) .. bagus kau nie... tak macam orang lain.
  • diam-diam ubi berisi, nampak je diam tapi ada makna yang tersembunyi
betul tak bedu. kalau salah hope dimaafkan yer !! :))

.........***......


Old things | New things