My Dear Blog ,,
hai, im NurulAzma and im 20 years becoming 21years, dis is my first blog , tengs for blogwalking here :)
taken by nasri nasir




Paste you tagboard code here





Skin by Maniss
Picture from Mr Google
happy birthday JUON
8 March 2012 | 5:14:00 pm | 0 comments

Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu.. 
Allah selamatkan JUON aka PALY ...
Allah selamatkan kamu...
 sudah tua kau wahai sahabat !


oit MUHD FADZLI aka PALY aka JUON .. selamat hari lahir, semoga panjang umur , dimurahkan rezeki then cepat-cepat lah dapat aku makan nasi minyak kau .. hehehe ! hope kau happy selalu disamping family & orang tersayang. sebagai sahabat aku nak pesan dekat kau " dah la buat perkara yang bukan-2 lagi " ... kitorang semua sayang kau tau ... tak tau kan ? nie aku dah bagitahu so please remember okey.... sorry tade KEK but aku kasi GULA-GULA kat kau kan? walaupun  murah tu tanda aku sayang kau :)

sekarang kau dah potong rambut.. makin hensem.. :p

tu je.. oke bai :)



Old things